Шкільні події

Подіумна дискусія «Науково-методичне забезпечення інноваційної діяльності»

4 грудня 2014 року відбулась подіумна дискусія на тему «Науково-методичне забезпечення інноваційної діяльності»

Заступник директора зі спеціалізації Миронченко М.М. у своїй доповіді докладно розповіла про нові вимоги до школи та навчально-виховного процесу, які роблять учителя головною фігурою освітньої реформи. 

Адже саме вчитель щоденно втілює в життя новітні принципи навчання і виховання. Тому, щоб відповідати вимогам сьогодення, вчитель повинен постійно підвищувати свою професійну компетентність, удосконалювати педагогічну майстерність, розвивати творчі здібності. Саме цьому покликана сприяти система безперервного підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.

Наступною слово взяла заступник директора з навчально-виховної роботи Феденко Л.В., вона наголосила що основну ідею реформування системи освіти можна сформулювати так: «Ефективність навчання може бути поліпшена завдяки проектуванню та розповсюдженню інноваційних освітніх ідей та технологій». Отже інноваційна освітня діяльність полягає в послідовному, компетентному і професійному розповсюдженні іноваційно-педагогічних ідей, інноваційних підходів до навчального процесу, головною метою якого є особистісний розвиток школярів.

Підсумки дискусії підбив директор школи Полторацький О.Є., який підкреслив, що основну роль в підготовці вчителя до інноваційної діяльності та здійснення науково-методичного забезпечення інноваційної діяльності відіграють шкільні методичні об'єднання.  

Але на його думку традиційна форма роботи МО недостатньо стимулює вчителів до науково-експерементальної діяльності, ому виникає необхідність у створенні інноваційної форми науково-методичної роботі – форми творчої майстерні, до структури якої входять творчі групи вчителів і педагогічних працівників, об’єднані спільною науково-практичною темою дослідницької роботи

Facebook

Twitter

Google Plus

YouTube