Шкільні події

Виховна система школи

Прошумим, пролетим и растаем,
Чуть светясь или мир ослепя.
И останется то, что оставим
Не за то, что мы сделать хотели,
За иное нас будут судить:
Что построили или успели
Не взростить,  так хотя б посадить.
А прожил незамечен, незамечен,
Ни о чем, что потом, не скорбя,
Так и знай – ни плохим, ни хорошим 
Не помянут потомки тебя.

         Ці рядки поетеси І. Ульянової примушують кожного працівника сорокової школи замислюватися  над питанням: В чому сенс твоєї роботи? Як і чому вчити дітей? Як зробити дітей щасливими та самодостатніми? Як неповторну красу рідної України, рідного Києва, найріднішого Святошина показати дітям, навчити їх сприймати природу й історію як храм, як дорогоцінний дар, де кожна пилинка, краплинка, росточок і людина єдину гармонію, -  і все це на фоні тих політичних та економічних негараздів, які зараз переживає наша Батьківщина? Як привчити учнів до праці, поваги до людей, коли і не те, і не те не цінується? Як навчити їх орієнтуватися у нашому складному світі? Як сформувати Особистість, Людину? Зрозуміло, що відповіді на ці складні, майже риторичні запитання треба шукати у вихованні. У вихованні шляхом соціалізації та гуманізації особистості.

Реалізація виховної системи у спеціалізованій школі №40
Методи виховання
Структура виховної системи спеціалізованої школи № 40
Основні підходи до розвитку дитини як особистості в школі
Сутність виховного процесу 40-ї школи
Мета та завдання виховної роботи в спеціалізованій школі №40
Основні напрямки виховної роботи спеціалізованої школи №40
Соціалізація та її критерії
Формування готовності учнів школи до соціальних відносин
Запобігання проявам девіантної та делінквентної поведінки у учнів спеціалізованої школи № 40
Організація превентивного виховання в спеціалізованій школі № 40
Організація патріотичного виховання в школі
З досвіду роботи щодо виховання здорового способу життя у учнів спеціалізованої школи № 40
Закономірності виховного процесу спеціалізованої школи № 40
Принципи виховання спеціалізованої школи № 40
Сутність та основні характеристики взаємодії учасників виховного процесу
Шляхи розвитку взаємодії педагогічних працівників та учнів
Особливості взаємодії учнів школи різного віку
Взаємодія педагогічних працівників спеціалізованої школи № 40 з батьками
Виховна робота класного керівника
Учнівський колектив в спеціалізованій школі №40
Розвиток учнівського самоврядування у спеціалізованій школи № 40
Технологія організації виховного процесу - методи і прийоми виховання
Технологія організації виховного процесу - класифікація методів виховання
Технологія організації виховного процесу - вибір методів виховання
Технологія організації виховного процесу - прийоми виховання
Компетентнісний підхід до вибору форм виховної роботи у спеціалізованій школі № 40
Форми виховної роботи
Діагностика і контроль у виховному процесі спеціалізованої школи № 40
Контроль за організацією виховної роботи в спеціалізованій школі № 40
Вивчення результатів та ефективності виховного процесу

Facebook

Twitter

Google Plus

YouTube

ЗНО та ДПА