Шкільні події

Ось і настав цей довгоочікуваний ДЕНЬ. Ми їдемо до Закарпаття ))). Вся наша група – 21 чоловік – разом з Вітою Валеріївною та волонтеркою з Німеччини – Анною, зустрілися на залізничному вокзалі. Майже всі 21 чоловік хвилювались за поїздку. Наш потяг Київ -  Ужгород прибув на перон. Коли ми сіли у вагон, з нами зайшли батьки, щоб попрощатися. Я так думаю, що вони були б не проти також поїхати до Закарпаття, але в них канікул осінніх не має. Коли всі батьки вийшли з вагону, він рушив і ми поїхали.

Всі мандрівники 7-А класу  зайняли свої місця, постелили постіль і лягли відпочивати. Ніч була спокійною, ніхто з верхніх місць не впав. В вагоні було настільки жарко, наче ми потрапили до літа. На наступний день ми прибули на залізничний вокзал до міста Мукачево о 06:40.

Поснідали ми в найближчому ресторані і нас забрав автобус з екскурсоводом Андрієм Андрійовичем. На автобусі ми поїхали на екскурсію до «Романтики графського палацу». Ми побували на території маєтку мисливського палацу австрійських графів Шенборнів, тут ми порахували всі вікна, димарі, двері і вежі )).

Потім була екскурсія до Чинадіївського замку.  Потім ми відвідали екскурсію «Місто над Латорицею».

Ми відвідали овіяний легендами замок Паланок.

Ще ми побували в історичному центрі міста, оточеному колись міською стіною, побачили оригінал пам*ятника Кирилу та Мефодію  , загадали новорічні бажання, потерши бронзові гудзики сажотруса і палець князя Федора Каріатовича.

На цьому наші екскурсії першого дня закінчились і ми поїхали на автобусі заселятись до готелю «Іллара» в місто Іршава.

Потім ми вечеряли і відпочивали. Після відпочинку ми пішли до басейну, адже в нашому готелі був чудовий басейн. Було дуже весело, класно і круто.

Ми стрибали у воду, неначе чемпіони з плавання. Після такого довгого і насиченого першого дня наших Закарпатських мандрів 7-А на чолі з Вітою Валеріївною та волонтеркою Анною , ми заснули, як то кажуть … «без задніх лап»!

Зранку наступного дня майже всі були дуже в*ялі та змучені. Але молоді організми на свіжому Закарпатському повітрі швидко прийшли до норми.

В цей день була екскурсія на  Міжгірщину, ми відвідали водоспад Шипот, піднімались на крісельному гірськолижному до неймовірнх красот Боржавських полонин та красувались неймовірною красою озера Синевир , дуже красивий краєвид нас сильно вразив. Ми багато фотографувались.

В  національному парку «Синевир» ми потрапили в справжню зимову казку посеред осені та відвідали станцію реабілітації бурих ведмедів. Ведмеді всі були дуже великі.

Не повірите, але….. ведмеді дуже великі СОЛОДКОЇЖКИ – ми їх годували цукерками!!!!

Потім ми поїхали до готелю на вечерю та відпочинок і до улюблених водних процедур у басейні. Ввечері була дискотека до свята Хеловіна , було дуже класно!

Третій день нашої Ульотної мандрівки ми провели в готелі «Іллара»

В готелі був майстер-клас з виготовлення піци. І саме тут 7-А перетворився на «Майстер-шеф. Діти». Це було класно!!!! У хлопців піца була смачніша!!! Потім було трохи занять з німецької мови, вірніше гра  – ми грали з Анною Краус у лото німецькою, прийшлось згадати граматику та інші правила….  Ввечері було «змагання з плавання» у басейні готелю. Віта Валеріївна не змогла нагородити найкращих, тому що 7-А весь найкращий.

Наступного дня ми поснідали у готелі і  наш екскурсовод повіз нас на екскурсію до міста Хуст (на цілий день). Ми відвідали страусину ферму (з цих птахів використовують не тільки яйця та м*ясо, а й шкіру, страусина шкіра прирівнюється до крокодилячої, а одне страусине яйце рівноцінне 36 курячим, а щоб зварити одне страусине яйце потрібно більше однієї години), ферму буйволів, сувенірний ринок в селі Іза ( і тут наші гаманці зазнали краху…), сироварню в селі Нижнє Селище з дегустацією сиру, для когось він був…. «дуууже смачний», а запах…… тим паче ми зауважили, що сир з сироварні зовсім не такий, як ми  купуємо у супермаркетах.

І родзинкою нашої екскурсії на Хустівщину була  ферма оленів…

там ми перетворились на Тореадорів з Васюківки, тому що на нас «напали»  барани…..

Ви б тільки бачили цих Тореадорів….нажаль в ту мить нас не бачив вчитель фізкультури – бо залік по бігу ми склали всі. Повечеряли ми в готелі. Втомлені ми всі заснули.

Фото21  Фото22   Фото23   Фото24 Фото25   Фото26  Фото27   Фото28   Фото29  Фото30

5-й день ульотних Закарпатських мандрів від 7-А

Сніданок у готелі, збирання наших речей, а може хтось і речі свого сусіда, швидко складав у чемодани. Попрощались ми з готелем і поїхали на екскурсію «Унгвар – древній град». На західній околиці України на кордоні зі Словаччиною розташувався Ужгород – центр Закарпаття, місто з неповторним виглядом, цікавою історією і добре збереженими пам*ятниками історії та архітектури. Ми познайомились з ранковим центром цього міста, побачили старовинну вулицю Корзо, пам*ятники ліхтарику, св.Миколайчику, Ференцу Лісту, католицьку церкву св.Георгія, кафедральні греко-католицький і православний собори Воздвиження Чесного Хреста, колишню синагогу . а також Ужгородський замок. Обід був під час екскурсії. Автобус нас привіз на вокзал м.Ужгород, ми сіли у поїзд і о 16:50 рушили додому, до рідного міста Києва, до наших рідних мамусь та татусів.

Фото31  Фото32  Фото33  Фото34  Фото35  Фото36  Фото37  Фото38

Наші валізи стали ще більшими, бо в них зайняли пусті місця подарунки своїм рідним, багато різних сувенірів з дерева, у когось це були теплі карпатські шкарпетки, у когось дерев*яний меч, мабуть щоб було більше чоловічої сили, наші голови набрались багато цікавого, різних легенд, історій, наші організми надихались чудовим свіжим Карпатським повітрям. Майже в кожного у сумці був смачний, дивного яскравого кольору подаруночок для наших матусь – це медовий сироп, щоб не боліло горло. Враження нас переповнювали, це були дуууже класні, неповторні, прикольні, чудові канікули. Прибувши до Києва і зустрівши своїх батьків на вокзалі, ми зрозуміли, як ми скучили за ними, й одразу почали розповідати про свої мандрівки…