Друк

31 січня 2019 року відбувся Методичний калейдоскоп на тему « Інноваційні педагогічні технології як засіб формування методичної компетентності вчителів Нової української школи». 

     У ході підготовки доповідачі Методичного калейдоскопу ґрунтовно проаналізували, найбільш ефективні інноваційні педагогічні технології, які можна застосувати під час проведення навчальних предметів, що є основою для впровадження в освітній процес ключових компетентностей Нової української школи.

Заступник директора з науково-методичної та інноваційної роботи Томчак В.В. нагадала освітянам про види професійної компетентності Нової української школи та технології навчання в сучасній школі.

Лялька Олена Володимирівна, вчитель біології, ознайомила педагогів з технологіями навчання, які б забезпечували всебічний розвиток особистості школяра, сприяли його самовираженню.

Вчитель німецької мови Шмирко Галина Юріївна розповіла про ефективність розвивального навчання, яка підвищується за умови використання на уроці проблемного викладу навчального матеріалу, частково-пошукового і дослідницького методів навчання.

Мила Віта Олександрівна, вчитель англійської мови, поділилася досвідом впровадження під час уроків одної із 10 ключових компетентностей Нової української школи, а саме: спілкування іноземними мовами. Уміння належно розуміти висловлене іноземною мовою, усно і письмово висловлювати і тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання і письмо) у широкому діапазоні соціальних і культурних контекстів. Уміння посередницької діяльності та міжкультурного спілкування.

50730812_2113229472076638_6963967386571505664_n.jpg 50933017_2113229495409969_3773444685855457280_n.jpg 51014067_2113229572076628_7039385740978946048_n.jpg

51039940_2113229482076637_3552435538638143488_n.jpg
 

 

Перегляди: 759