Вчителю: як ефективно діяти в критичній ситуації. Ситуація конфронтації.

Поговоримо про правила чи принципи конструктивної взаємодії з владними і мстивими учнями.

Про наболіле у стосунках із учнями

Ми дуже неспокійні люди, які настільки довго навчалися неспокою, що стали у цій галузі справжніми майстрами. Ми надмірно захоплюємося створенням негативних образів і картин із нашого минулого та уявленнями про майбутнє. Неспокій народжує напруження. Коли ми прагнемо припинити турбуватися, роблячи свідомі зусилля, то потрапляємо в якесь зачароване коло. Зусилля збільшують напруження, а напруження в свою чергу створює атмосферу тривоги, надмірного реагування.

Счастье от ума

Общество становится более образованным. Это хорошо Дмитрий Табачник.

Система підвищення кваліфікації. Чи потрібна вона?

Для інтеграції України в міжнародний простір важливим є визнання людини як найвищої цінності суспільства  не тільки на словах, а й у справах. 

Вчителю: як ефективно діятив критичній ситуації. Як діяти, коли “погана” поведінка спрямована на залучення уваги

Як діяти, коли “погана” поведінка спрямована на залучення уваги.

Вчителю: як ефективно діяти в критичній ситуації.

Відбір прийомів педагогічного впливу повинен бути чітким і педагогічно виправданим.

Вчителю: як ефективно діяти в критичній ситуації.Як діяти, якщо мета поведінки учня – влада або помста

Відбір прийомів педагогічного впливу повинен бути чітким і педагогічно виправданим.

Вчителю: як ефективно діяти в критичній ситуації.Як діяти, якщо мета поведінки учня – влада або помста (Частина 2)

Відбір прийомів педагогічного впливу повинен бути чітким і педагогічно виправданим.

Publish modules to the "offcanvas" position.